2015/01/15

Ketvirtadienis - madai

Šiomis dienomis daugiau nei įprastai galvojau apie, tai ko noriu aš, ko aš ieškau, koks mano gyvenimo tikslas? Bet būtent šiandien pagalvojau, kad reikia pradėti viską narstyti po truputėlį. Todėl pats laikas pradėti nuo to kaip atrodau, o gal tiksliau kaip atrodyti noriu? Na taip turiu susiformavusi savo stilių, nors karts nuo karto išlenda visai ne man būdingos aprangos detalės, bet gal tai ir yra paieškos? Kol aš mėginu suprasti ar mano susiformavęs stilius yra mano išraiška ar noras, kad mane taip matytų kiti, noriu pasidalinti  viena labiausiai mane inspiruojančiu moteru - Silvia Postolatiev. Galėčiau čia sudėti visas jos stiliaus nuotraukas, bet kolkas apsiribosiu keliomis. 
O ar Jūs turite asmenį, o gal net ne vieną, kuris tapo Jūsų inspiracijos šaltiniu?
Daugiau apie  Silvia Postolatiev http://postolatieva.com/






Komentarų nėra:

Rašyti komentarą